نصب لمینت به چند جلسه نیاز دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
بازدید : 218
نویسنده : mozhgan

نصب ونیر پرسلن نیازمند 2 جلسه است و در کل، این فرآیند معمولاً بین دو تا سه هفته طول می‌کشد. شما و دندانپزشک زیبایی در مشاوره اولیه درباره جزئیات طرح درمان و نصب لمینت دندان صحبت خواهید کرد بنابراین جزئیات کامل و دقیق این فرآیند را حتما از زبان بهترین متخصص ارتودنسی خود خواهید شنید.

بیشتربخوانید... ارتونسی پیشرفته

دو مرحله مهم نصب لمینت کدامند؟ 

مرحله اول

در بیشتر موارد نیاز است که بیرونی‌ترین لایه دندان (مینای دندان) را تراش دهیم. زیرا اگر بدون انجام این‌کار ونیر را نصب کنیم، دندان برجسته و ضخیم خواهد بود و نمای لبخند شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد، البته امروزه با امکان ساخت لمینت‌های بسیار نازک به ضخامت کنتاکت لنز، تراش مینا بسیار مختصر و در حد چند دهم میلی‌متر است. سپس از سطح قدامی دندان شما قالب گرفته می‌شود تا از روی آن‌ها لمینت‌ها در لابراتوار دندانپزشکی ساخته شود. از آنجا که چند هفته طول خواهد کشید تا لمینت نهایی آماده شود، دندانپزشک زیبایی از ونیر‌های موقت جهت پوشاندن دندان استفاده خواهد کرد. این ونیر‌ها تا زمان آماده شدن لمینت‌ها و نصب آن‌ها روی دندان شما باقی می‌ماند.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی در بارداری

مرحله دوم

 پس از ساخته شدن لمینت‌ها، نوبت به نصب آن‌ها می‌رسد. طی یک جلسه ونیرهای موقت برداشته می‌شوند و بلافاصله لمینت‌ها که تازه از لابراتوار برگشته‌اند، با آماده سازی سطح داخلی آن‌ها و با کمک سمان مخصوص روی سطح قدامی دندان‌ها نصب می‌شوند.

رفرنس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com